Merhaba hanimlar.✨
4 ay önce boş gebelik nedeniyle kürtaj oldum .
Gebelik düsunuyorum Dr danıştım hiç bir sakincasinin olmadigini söyledi kürtajdan 20 gün sonra korunmasız ilişki yaşamamıza rağmen gebe olamıyorum istiyorum da oğlum büyümüş kendimde hazır hisediyorum .
Acaba neden olmuyor bı Dr gorunmelimiyim yoksa çok kafamamı takıyorum