gamseliii kimileri ‘namaz abdesti alıp abdestliyken oje (kalıcı oje) sürülürse sonrasında o oje ile abdest alınabilir’ diyor. Ama ne kadar doğru bilmiyorum. Düşününce abdestte amaç temizlenmek, kalıcı ojeyi abdestli temiz ele yaptırırsan onun altındaki tırnak zaten bu süreçte kirlenmemiş oluyor. Ama bilemem🤷🏼♀️ bir kere kalıcı oje yaptırdım kuzen düğünü için, adetim denk geldi, düğün sonrası 2 saat kazıya kazıya ojeleri çıkarmıştım