Minikcikler00 gulgnl teşekkürler zeytinyağını ben yaptım 1 senedir karanlık bir dolapta duruyor bişey olur mu ondan sürsem acaba ayak altına
birprensannesi1 Minikcikler00 yani bebeklere içirmek zor o yüzden ayak altına sürme , göğüse koyma filan işte . Şimdi kekik yağı istedim onu zeytinyağıyla karıştırıp sürecek çok iyi diyorlar daha denemedim.
Minikcikler00 birprensannesi1 evet ilacı bile içirmekte zorlanıyorum bende zeytinyağını sürüp yatırdım bakalım inşallah faydası olur
birprensannesi1 Minikcikler00 bu tarz şeyler zaman ve sabır istiyor bi ilaç kadar hızlı etkili değiller Allah şifa versin yavrucaklara