hembarbihemharbi aslında pratik günlük kullanım için çok iyi ama her marka çıkardı, dyson a bütçesi yetmeyen uygun fiyatlı bir marka alıyor onlarda da ister istemez kalite sorunu oluyor. Arçelik genel olarak iyi bir marka olsa da bence beyaz eşya ayrı, küçük ev aleti ayrı bir şey. Demekki küçük ev aletlerinde çok başarılı değiller. Umarım iadeyi kabul ederler, tatlı dille konuşsanız da ısrarcı olun. Olumsuz konuşsalarda ben böyle bir şeyi kabul edemem müşteri hizmetleriyle konuşacağım deyin. Sizin ne kadar kararlı olduğunuzu görsünler