Şu an eşimle uyutuyoruz. Kucakta sallayarak gezdirerek. 8-9 gibi uyuyorlar. Aslında uykusu geldiğinde bırakınca uyuyurlar. Ama 2 tane olduğu için biri birini uyandırabiliyor o zamanda. Şu an 5 aya 1 hafta. Öğlen 2 veya 3 uyku yapıyorlar. Ama kesinlikle aynı zamanda değil çok yoruluyorum o yüzden. Nasıl öğlen aynı anda uyutabilirim.