7 yaşında büyük kızım o zaman mamadusbaby almıştımm 1 yıl kullandım onda saklamıştım 3 aylıkken kullanmaya başladım küçüğüme de her gün okula gelip giderken takıyordum. 15 aylık olunca sığmadık yandan takılanlardan kullanıyorum şimdi. Kışında kanguru örtüsü almıştım içi polar onu da kullanıyorum daha