Kızlar bebeğim 50 günlük mama ile besleniyor doğduğundan beri philipsin biberonundan kullanıyorum yani anne memesine en yakın biberondan aldım mamayı çok hızlı içiyormuş gibi bir anda öksürüyor nefesi tıkanıyor önceden sadece mama içerken olurdu ama şimdi uyurken de nefes alamıyor gibi hıııığ diye ses çıkarıyor doktora sordum ciğerlerinde sorun yok burnu tıkalı dedi günde 2 kere serum fizyolojiyle temizliyorum ama gene aynı ne yapmam lazım