aa_360 Hanımlar selam d vitamini önerisi istiyorum memnun kaldiginiz marka varsa bebegum 15 aylik doktor basla dedi dedigi markadan memnun kalmamistim arastirmak istedim
butterflyy_ aa_360 başla dedi derken doğumdan itibaren kullanılan bir şey 27 aylığız hep kullandım #welcare doktorumuz önerisi ile ocean bize kabızlık yapmıştı
Alparslanmom__ aa_360 pedia D kullanıyordum ama ocean markaya geçtim oğlum hiç sevmiyorum tadına baktım acı gibi sanki
aa_360 butterflyy_ 1 yasina kadar kullandik sonra kesmemizi söyledi suan 15 aylik yeniden baslayalim dedi ocean ve dvit kullandik ama pek memnun kalmadim
maygirl aa_360 şuan 29 aylık kızım doğduğunun 15.gününden buyana ocean kullanıyoruz.18 yaşına kadarda boyle devam ederiz.
bettty Pedia-d. Kardeşim de oğlu için bunu kullanıyor ona yazan doktor sakın muadil deyip başka alma bunu al demiş