onlyy KbraYksl-45 ya çok merak ediyorum kız mı erkek mi doktorda net bisey söylemeyince ilk gebeliğimde de kız gibi görünüyor demişlerdi kız oldu 🤣
meltm28 onlyy 17 haftalikken kiz dedi 19da erkek oldugunu ogrendik 11 aylik simdi oglum😂 olabiliyor yani