Minigim38 öğlen 1-1,5 saat uyutmalısınız 4 den sonra falan da hiç uyutmayın o şekilde uykusunu erken saate çekebilirsiniz benim kızım 14 aylık 2 uyku yapıyor ilk uykusunu 1 saat yapıyor 11,5 gibi uyur 12,5 gibi uyanıyor ben 3 de tekrar uyutuyorum 5 de uyanmasa bile kendim uyandırıyorum 9 da en 9.5 gece uykusuna geçer sabah da 8 de uyanıyor diş dönemi düzen bozuluyor sadece