Kızlar merhaba
Bebeğim 22 aylık konuşma geriliği var
Toplam 14 kelimesi var. Algısı yüksek herşeyi anlıyor yapıyo tüm çocuk şarkılarında tüm hareketleri yaparak dans ediyor. Taklit ediyor ama kelime sayımız çok az. Abisife 3 yaşına yakın konuşmuştu birazda genetik olduğunu düşünüyorum
Sizce dil terapistine mi götirim yoksa haftanın 3 günü oyun grubuna mı götürim