busraa000 Kızlar merhaba. Kızım 15 aylık iki uyku yapıyor ikinci uykusu geçe kalıyor ve geç kalkıyor gece geç uyumasına rağmen yatarken mama da veriyorum ama 5-6 gibi yine mama istiyor sonra uyuyor. Sizce 2.uykuyu mu bırakmalıyım yoksa biberonu mu
umaytoom busraa000 sabah kaça kadar uyuyor ikinci uykusu eğer geç saate kaliyorsa yaptırmayın aksam erken uyusun sabah erken kalkar ama düzene girer biz 13. Aylığız sabahlari hep 7 gibi kalkıyor bazen bir bazen iki uyku yapıyor ama eğer sizin uyku duzeniniz böyle iyiyse hiç bozmayın geç yatması sıkıntı değilse
mdannesi 14 aylık benim ikizlerim,tek uyku yapıyolar öğlen 12-1 arası uyuyolar,akşamda 8-8.30 da uykuya geciyolar,gece 00-00.30 gibi mamaya kalkıyolar sabah 7 8 e kadar uyuyolar 😊