Kızlar bu hastalığımın olduğunu öğrendim ne olduysa bir ay içerisinde çıktı ortaya hızlı kilo verme ile gittim diğer belirtiler de aslında vardı ama başka şeylere yorumlamışım.. endokrine gideceğim gözlerimde de ağırlık var onunla ilgili de çok çabuk dışa dönüklük oluştuğu yazıyor hemen gözedemi randevu alsam bilmiyorum
tsh sintigtafisi çekilmesi gerekiyormuş sanırım bu nasıl bir işlem zor mu acaba?
Bu hastalığı yaşayan yada geçiren varmı ne gibi önerileriniz var uzun zamandır griptim boğazım da ses kısıklığı flan da oluyor bunun sebebi grip mi yoksa guatr mı bilmiyorum internette ses kısıklığı ileri derece yazıyor çok canım sıkıldı😪 Önerilerinize ve duanıza ihtiyacım var ❤️