dyann1 Kızlar hastayım bebeğime de sanırım benden bulaştı emziriyorum görümcem kuru dut kaynat iç dedi bi çay kaşığı da bebeğe ver dedi 4.5 aylık kızım açıkçası verme taraftarı değilim. Verilmez diye biliyorum sizce de öyle mi
Hiilyuss dyann1 siz emziriyorsunuz ondan geçer merak etmeyin. Emzirmek onu iyileştirir ann sütü antikor üretiyor hastalıgında