Şu an phlips avent ultra gece kullanıyoruz. Bebeklerimden biri alıyor ama diğeri almıyor. Tutacağı bir emzik var mı ya da tutmayınca tutmuyor mu bebekler. İlk bi aldığımda tutar gibi oldu. Sonra almadı şu anda anca belki canı isterse gece uyurken veriyorum. Ama emzik çok rahatlatıcı oluyor. Önerisi olan var mı