edakrds benim bebeğim de öyleydi kolik hareketleri vardı sonra bana söylenenler doğruymuş dedim bebek 40 ı çıkana kadar ya gündüz uyur ya gece uyur gece gündüz farkını bilmedikleri için dengesiz olabiliyor. Bu çok normal çünkü bende yaşadım hatta bir yandan bebeğim ağlıyordu bir yandan ben ağlıyordum. Bazen gündüzleri çok uyurdu bazen geceleri dengem şaşmıştı şuan 2 aylık bebeğim uyandığı zaman beslerim gazını alırım altını alırım sonra bir yarım saat oynayıp ayağımda uyuyana kadar sallarım. Çok şükür artık öyle bir problem kalmıyor zaman ilerledikçe düzene geçiyor en büyük verebileceğim tavsiye gündüzleri bol ışıkta uyutun ama akşam üstü yatak odanıza loş kırmızı gece lambalarından takın o zaman gece uyansa bile uykuya dalmakta zorlanmıyor