Merhaba,bebeğim 4 ay 20 günlük. Çok çok uzun süredir gündüz uykularının hepsinde kucağımda yatış pozisyonuna aldığımda çılgınlarca ağlıyor. Sanırsın etinden et koparılıyor. Uyku aralığına da çok dikkat ediyorum ama her uykuya geçişimiz olaylı. Var mıdır böyle sorun yaşayıp çözebilen?