Merhaba kızlar
Cuma günü araba aldı eşim bana ehliyetim 10 yıldır var fakat aktif araç kullanma hayatım hiç olmadı cuma gününden beri evden arabayı ben sürüyorum oğlumun okuluna kadar yaklaşık 15 dk yani eşimde yanımda oluyor bu arada ben mesela cuma günü sürdüğüm halime göre bugün daha iyi olduğumu düşünüyorum arabayı hiç stop ettirmedim teklettirmedim debriyaj ayarını iyi kontrol ediyorum yani ama ne yapsam eşimi memnun edemiyorum Buda çok hevesimi kırıyor onun gibi hızlı seri olmamı istiyor arabaları sollamamı istiyor ne acelemiz var 10 dk sonra varsak ne olacak diyorum mesela bu sabah kırmızı ışıkta durdum hıh kesin stop ettireceksin diyor ama hiç hata yapmadan güzelce kaldırdım arabayı hiç aferin bile dediği yok sürekli bağırıyor bende pazar gününe özel direksiyon dersi ayarladım kendime bi hoca buldum eşimle bu işin olmayacağına karar verdim size sorum nasıl kendimi en hızlı şekilde geliştirebilirim park etme olayını mesela kesinlikle beceremiyorum eşimle de korkudan hiç denemedim hata yaparım da kızar diye 😖