Kızlar ben ilk kızimda sıfır almadım hep ordan burdan getirdiler sadece hastane çıkışların almıştım 2 kizimda ablasının kileri giydi daha da çocuk olmaz deyip hepsini verdim fakat rabbim nasip etti 8 takım 8 zıbın 4 uzun 4 kısa kol zıbın 3 normal bataniye 1 kalın bataniye yeterlimidir ?