ilknurerogluzun eres26 kesinlikle erken yaptirilmali 13 aylik olduk genel anestezi almak zorunda kalacak durmadigi icin
Prenses_annesi22 eres26 9 aylıktı yaptırdık cok sukur üniversıte hastanesınde genel aneztezi altında yapıldı güzel gectı ılk cıktıntan sonra işeyene kdr skntılı sonra gecıyor 1 hqfta ıcınde ıylesıyor dikişleri kendı düştü sukur
gullc Prenses_annesi22 Bizde 6 aylık olacağız yaptırmayı düşünüyorum ama süreçten çok korkuyorum tek başıma olduğum için nasıl yapacağım bilmiyorum çok ağlarsa acırsa diye korkuyorum
balkaymak2102 eres26 2 buçuk aylıkken yaptırdık 3 gün önce yani iyileşme süreci için erken yaptırdık biz
miran69_ eres26 7 aylıkken yaptırdım keşke daha erken yaptirsaydim hiç bişey bilmedi ilk çişini yaparken biraz ağladı sonrası kolay geçti
onceuponatime_ eres26 5.5 aylıktı ben daha erken istedim eşim anca ikna oldu ne kadar küçük o kadar erken iyileşir dediler hemde hareketlenmeden olsun istedim
2_oglanannesi eres26 büyük 38 günlüktü, küçük bir aylıktı sünnet olduğunda. Hareketlenmeden bol bol uyurken yaptıralım dedik. Birde ne kadar küçükse o kadar az hisseder acıyı diyorlar oda etken oldu
duygucak eres26 35 günlüktü bacağını çok oynatmadan dönmeden hemen ettireyim dedim iyi ki de yapmışım sadece 2 kere işerken ağladı sonra normal devam etti
seymany64 İki aylıkken yaptırdık ve nasıl iyileştiğini hiç anlamadık doğar doğmaz yaptıran tanıdıklarım çok memnunlar.
alpereenn8 Büyük oğluma 4 yasında yaptırmıstım. Farkında oldugu için iyilesme süreci zor olmuştu. İdrarını yapmak istemiyodu. Şimdi küçük oğlum 2.5 aylık cuma günü randevumuz var. Çok farkında olmadan, dönmeye baslamadan yaptıralım dedik
tomrisinizi eres26 iki aylıkken yaptırdım. Eşim çok israrciydi o yüzden erken oldu ama iyi ki olmuş kanallarında darlık varmış yaptirmasak muhtemelen kısa süre içinde pipi arıza verirdi ucu kızarmıştı ben bez tahriş etti diye düşünmüştüm idraririni zor yaptigi için olmuş
buseselvi eres26 normalde 40 günlükken yaptıracaktık ama doktorumuz 4 buçuk aylıkken hafif sedasyonla yaptı anestezi etkisinde tuvaletini yaptığı için çok zorlanmadı ama anestezi etkisini atana kadar az da olsa ağladı onun dışımda gayet iyi geçti