Ben de ek ders kesilmiyor diye biliyorum. Doğru olan kesilmemesi ama. Maalesef rehber öğretmenlerde durum çok karışıyor. Geçen müdürüm bana süt izninin memurlara olduğunu öğretmenlerde ders ayarlaması yapıldığını söyledi. Tamam bu doğru olabilir ama biz branş öğretmeni değiliz derse girmediğimiz için erken çıkmamız gerek diye düşünüyorum. Neticede böyle bir hakkımız var. Ama yazı olarak rehber öğretmene üç saat ya da bir buçuk saat verilir ibaresi yok sanırım