almilammmerve 3100 gram dogdu 2700 e dustu.2 haftada dogum kilosuna ulasti 3010 oldu.bi kac gun sonrasinda 3160 oldu .dün 20.gundu tarttim saglik ocaginda 3400 gram geldi normal mi
sarikavun almilammmerve 20 gunde 700 gr almis gunde ortalama 35 gr eder gayet iyi yani. 20-40 gr ortalama gunluk almasi gereken kilo diye gecer. Gayet guzel bakiyosunuz bebeginize korkmayin
2prensesannesi30 almilammmerve kilo konusunda yorumsuzum hiç anlamıyorum hemşire bı sıkıntı yok diyorsa yoktur gayet te kilo almış masallah üstte kalsın
slnklc Güzel 2700 den 3400 e gelmiş 20 günde 1 kilo alır gibi duruyor 1.ayında her ay 1 kilo civarı alırsa çok iyi
slnklc almilammmerve bi de kiloya çok takılmayın bebişler aç kalsa belli ediyor bebiş istedikçe verin emsin emdikçe sütünüz de çoğalıcak inşallah 🥰
almilammmerve slnklc goguslerim daha sert olurdu doldugunu hissederdim simdi daha yumusak oluyor acaba eskisi gibi dolmuyor mu .uyaninca daha cok dolmus hissediyorum
slnklc almilammmerve sağım makinesi var mı onla bi bakabilirsin sütün durumuna yada elle sağ sağabiliyorsan