capricorn 6.ayda ret başladı maalesef 8.ay devam ediyor. Avent kullanıyordum bir çok başlık aldım yok. Lansinoh, Dr browns, nuk hepsini denedim.akşamları zorla lansinoh ile alıyor. Bizimki de meme bağımlısı ve ek gıdaya çok düşkün. Anne sütümün yeterli olmadığını düşünüyorum. Mama içince derin uyurdu, derin uykularıda azaldı. Ben çözümü bulamadım