2prensesannesi30 Çok zorlandığınızı tahmin edebiliyorum. Fakat bu bir süreç ve şu an en zor dönemindesiniz, hem sizin hem de kızınız için. Mümkün olduğunca ekran vermeyerek ve sükunetinizi koruyarak süreci kolaylaştıracağınızı umuyorum. Şu an sizi kaybetme, anne baba tarafından dışlanma gibi korkuları var, bu asabiyet de onun dışavurumu. Kızsanız da kızmasanız da büyük kızınız bu davranışları sergileyecek. En az hasarla atlatmak için sabrınızı koruyun inşallah. Kolaylıklar diliyorum.