doramm ben 1,5 aya kadar iki saatte bir emziriyodum alarm çalmadan kendisi kurduğum saatlere yakın ağlıyodu zaten, bende bu duruma güvenerek kapattım tüm alarmları. İki saatte bir kalkmadım o acıktıkça ağladı. Tabi ilk zamanlar sizin gibi altıya kadar deliksiz uyuyunca bende birden sıçrayıp saati görüp vicdan azabı çekiyodum 😂 4. Ayımız bitti Gece uykuları böyle girdi düzene.