nutellaa_ Banyoya girince önce yıkanıyorum şampuan lif vs sonra gusül abdesti 3 kere sağ omzuma sol omzuma birde kafamdan aşağıya su döküyorum ve çıkıyorum doğru mu yapıyorum acaba
1tosbikinannesiyim nutellaa_ 3 kere ağza burna su vermek ve tüm vücudu yıkamak farzı zaten ama ben tamamiyle yapıyorum normal namaz abdesti de alıp sonrasında küpe deliklerine su geçirmek gerekiyor o şekilde öğrenmiştim öyle yapıyorum
eymnzynep nutellaa_ şöyle ki ilk başta niyet edilir gusül abdesti almaya avret mahali arka ve ön olmak üzere yıkanır .Sonra ikinci niyet alınıp normal abdest alınır.normal abdesti bittikten sonra üç kere başa üç kere sağ omuza üç kere sol omuza su dökülüp ovulur kulak deliklerine küpe ile su ulaştırılır eğer parmakta yüzük varsa yüzük oynatılarak alt kısmına da su geçmesi sağlanısağlanır.Umarım detaylı ve faydalı olmuştur. 💞
Minnakelifim nutellaa_ önce her yerini su ile yıkarsın daha sonra gusül abdesti için niyet edilir. Namaz abdesti alınır sonra 3 kere ağza 3 kere burna su verilir sonra kuru yer kalmayacak şekilde bütün vücut yıkanır. (Namaz abdesti almak sünnet)
nutellaa_ SevimliHayaletCasper yıkıyorum işte onu gusül abdesti alırken yapıyorum ellerimi yıkıyorum 3 kere ağıza 3 kere burnuma yüz kollar başı mesh ediyorum ayaklar sonra bütün vücut o şekilde yıkıyorum
Nikita nutellaa_ ben de sizin gibi önce bir güzel banyomu yapıp arınıyorum. Sonra niyet edip abdest alıyorum.
1tosbikinannesiyim nutellaa_ hayır ilk önce banyomu yapıyorum en son çıkarken niyet edip yazdığım şekilde ilerliyorum
Minnakelifim eymnzynep ben de bu şekilde alıuorum namaz abdesti almanın sünnet olduğunu duydum daha çok dikkat ediyorum
nutellaa_ Minnakelifim bende böyle yapıyorum ama namaz abdestini pek almıyorum gusül abdesti ile namaz kılınır mı acaba onu da merak ediyorum
nurzeyd06 nutellaa_ gusül abdestiyle namaz kılabilirsin canım ekstra abdest almana gerek yok hatta bu şekilde daha makbul gusülüde anlattığın gibi alıyorsan doğru almışsın küpe delikleri ve göbek deliğinide yıkıyorum ben kuru yer kalmayana kadar
duyguluinsan nutellaa_ normal abdest alır gibi alıp, 3 kere sağ , 3 kere sol omuza 3 kere baştan aşağı. Bir de kuru yer kalmayacak. Banyoda küpem var. 5 er tane kulak deliğim olduğu için her birinden bir kere geçerim. :)