Kızlar dün 20’lik diş için doktora gittim demez mi ameliyat gerekli 1 saat sonra gel alayım içine çok gömülü almamız lazım enfeksiyon oluşturabilir neyse tamam dedim formlarımı falan imzaladım oldum sonra tam bir kabus saatlerce ağladım ağrıdan yamağım şişti dikiş atıldı 20’lik diş inşallah birdaha çıkmaz cokkk zor modum çek tetiği vur sineme sineme yani 🫤 dün öğleden beri tuzlu su gargara antibiyotik ağrı kesici üçlüsü ileyaşıyorum asla yemek yiyemiyorum