Günaydın arkadaşlar. Yedi aylık erkek bebeğim var. Molfix, molfix premium, sleepy çaşitleri, prima bütün bezleri denedim fakat hepsi gece sızma yapıyor. Genelde kullandığından bir numara büyük alıyorum emsin diye yine sızdırıyor. Önerisi olan var mıdır? Külot bez daha mı iyidir kullanan var mı?