myangelson bizimki 2-3 gündür lokma yemiyor 9 ay bir haftalığız zaten ek gıdayı o kadar o kadar az yiyor ki doktora sordum ana öğün değil 1 yaşına kadar teklif et dedi ama dün inanır mısın bir lokma peynir bir kase yoğurt yedi sadece ben kahroluyorum artık ne yapacağımı şaşırdım, doktor diyor kahvaltı, meyve, öğle çorbası, yoğurt ve akşam yemeği yiyecek, miktar önemsiz yani bu 5 kerede bir yemek kaşığı yese havaya uçacağım bizimki sabah kahvaltıda tırtıklıyo öğlen zoraki bir kaç tatlı kaşığı çorba akşam üstü yoğurt bitti. Başka doktora mı gitsem napsam bilmiyorum