Kayraaaa 3 uyku diye hatırlıyorum. Sabah erken kalkardı ama. 7 de kalkıp 1 saat sonra tekrar uyurdu. Sonra 2 3 saat sonra bi daha. Ve 2 3 saat sonra 1 daha. En son da akşam 9da uyurdu. Sonra o sabah 1 saat sonra uyumasını kaldırdım. 2 ay önce de tek uykuya geçtik. Şimdi 18 aylık. Böyle olunca sabah daha geç uyanıyor tabi. Akşam yine 9da uyur.