Kızlar 3-4 aylık hamileyken durduk yere gözlerimde görmeyle ilgili bir problem oluştu yani şöyle yakına bakarken gözlerim düzeliyor ama uzağa bakarken göz kayması oluşuyor dedim doğum edince belki düzelir 4 ay oldu doğum yapalı hala düzelmedi hala öyle ve hamileyken doktora gittim bu konuyla ilgili doktor hamileyim diye bişey demedi son 1 aydır da randevu bulamıyorum daha önce hiç böyle başınıza gelen oldumu yada etrafınızdan duydunuzmu nasıl bir çözüm bulabilirim