Kızlar selam bebeğim 11 aylık. Yoğurt yediğinde yanaklarda kızarma olup 15 dk sonra geçiyordu doktor gözlemle dedi. Bu kızarma sorunu geçti fakat boyun, ense ve koltuk altında egzamalar var bazen kızarıyor bazen kırazıklığı geçiyor. Yoğurt vermiyorum birkaç gündür nedeni ne olabilir uygun olduğunda fotoğraf ekleyeceğim. Benzer durum yaşayan var mı yarın doktora gideceğim alerji testi yapar mı direkt krem kullan diyip geçmesini de istemiyorum