tunabebekh Benim kızımın dişi tam 6 aylıkken çıktı. Aşıya gittiğimizde hemşire farketti. Ama 4. Ayda salyası ve diş kaşıntısı başlamıştı, iki ay sürdü yani. O yüzden diş etlerini sıkıyorsa, bağırır gibi sesler çıkarıyorsa diş etleri kaşınıyor olabilir. Diş kaşıyıcı ile masaj yapabilirsiniz.