9793selaam Kızlar gece uyurken çok kötü iki elimde karıncalaniyor ve uykumdan uyandırıyor oturunca geçiyor kaç gündür uyuyamiyorm adam akıllı.parmaklarım sadece el bölgem .arada yüzük parmağım oluyordu belli hareketlerde sizde de oluyor mu normal mi sizce?
ahlasmomm_ 9793selaam Bnde olmuştu karpal tünel sendromu doktor b12 vermişti ama fayda etmedi doğumdan sonra geçiyor
zeyynepgk 9793selaam çokkkkk normal magnezyum eksikliği her gebede oluyo bendede olmuştu doktorunuza söyleyin vitamin yazar
9793selaam ahlasmomm_ bende ondan supelendim bı araştırdım da o mantıklı geldi .soramadım doktora unutmsm demeyi. Yüzük psrmagim ara ara uyuşuyor sonra geceleri uyurken çok kötü karıncalaniyor bu sefer nasp olursa kesin söylemem lazım belki bı ilaç verir .
9793selaam zeyynepgk eritilen ilaçtsn kullanıyorum magnezyum düzenli kullanmadıydim dikkat etmeye çalışıyorum şimdi inşallah iyi gelir .
9793selaam ars123 ay çok kötü bı his ya rabbim acil şifa versin hepimize benim 6 aylıkken başladı son haftalarımacdogru gidiyorum dahs şiddetli oliyor hele bı telefon tutayım uzun süre bisi elledimmi tamam
ahlasmomm_ 9793selaam benim ilerlemişti ilaç kullandığım halde doktorum olabiliyor demişti geçmiş olsun 💐