Kızlar bebeğim tam 12 aylık oldu,ilk başta gece kalkıp emmesi hiç zorlamıyordu hiçbir zorluğu yoktu emip anında geri dalıyordu. Ama son birkaç aydır artık uykusuzluk beni yıprattı. Aynı yenidoğan gibi 2-3 saatte bir kalkıp emmek istiyor🫠 biberon 6 ay kadar kullandık şimdi ağzına almıyor,emzikte aynı şekilde kendiliğinden bıraktı. Gece uyandığında suluktan su vermeyi denesemde eliyle itip sokmuyor bile. Çok çaresizim artık napıcağımı bilmiyorum… Bugün doktor kontrolümüzde doktorumuz artık emmenin ek gıdanın önüne geçmemesi gerektiğini söyledi ama bizde hiçbir gelişme yok. Bazen sabaha kadar memede oluyoruz,bu durumda olup düzeltenler yardımcı olursa çok sevinirim🤲🏼✨