kızım şuan 2 ay 27 günlük 2 aylık kontrolde 6.900 kiloydu şuan goon da 3 numara diğer markalarda 4 numara rahat oluyor bundan sonra kilo alımı yavaşlarmı elimde 350-400 kadar 4 no var fazlamı ona göre iade yapıcam açılmamış paketlerden
tecrübeli anneler yardımcı olun lütfen kaç ay 4 numara kullanılır tahmini