Kızlar selam oğluşum 4 gün sonra 13 aylık olacak ama hala yürüyemiyor etrafımızda aynı ayda olduğumuz bebeler de olunca ve hepsi de yürüyünce ister istemez kıyas yapıyor insan yani koltuklardan falan tutunup geziyor ama tek başına yürümüyor sizin bebişler ne zaman yürümüştü