duygucak sakın üzülmeyin sizi o kadar iyi anliyorumki ama anneligin 1000 de birini bile kapsamiyor belki anne sütü sizin kokunuz sesiniz bakışınız yeter bebeğinizin içini ısıtmaya, yavrunuz hiç bir zaman bilmeyecek mamami içtim anne sütümü ayrıca şükür etmek gerekli mamalarda çok kaliteli şükürler olsun ben anne sütü alamamisim eski zamanlarda mamada zar zor alirlarmıs annem derki bazı günler şerbet icerdin 😔 şükürler olsun her günümüze bebeğinizin karnı tok mutlu huzurlu lütfen sizde stres yaparak ne kadar yatsitmamaya calissanizda onu en güzel gunlerinde etkilemeyin zaman ilerledikce anlayacaksınız ne kadar zor oldugunu annelik yolunun ❤️ benim bebeğim çok zorluk çekti hastanede yattık ağır süt alerjisi vardı emzirdim ama nasıl emzirdim 6 ay su ve ekmek yedim tabir yerindeyse mama veremiyordum çünkü süt ürünü 😔😔 şuan durmamdan en yakınlarım süte başla mamaya başla çok zayıf toplansın daha ne kadar emzireceksin …. Konu mama veya emmesi değil bence konu insanların cahilliklerini üzüntülerini bizden çıkarmaya çalışmaları sakin kucu uk bebeginide kimseye konu olmasına izin verme en güzel şekilde buyuyecek benim güzel meleğim ek gıdaya geçtiğinde herşeyin en güzelini yedirirsin yaparsın doya doya kardeşim ❤️ şükürler olsun herşey var sen yeterki işte kimseyide kafana takma inanki mutlu olmuyorlar ayrıca yaptığında ayıp değil koca koca doktorlar bile onaylıyor bizleri yonlerdiriyorsa onlar kim oluyor, 🌸🌸