1pekmom_ evet dikişli yaptırdık lokal anestezi ile yaklasık 1 sene önce 14 bin liraya yaptırmıstık tavsiye ederim cok memnun kaldık dikisleri zaten kendi eridi kremler ve antibiyotik verdi sorunsuz hallettik cizgi film acmıstık yattıgı yerden bide biraz ac götürmüstüm mama vermistim islem esnasında sorunsuz gecti tabi biraz igne yapılırken agladı uyusturmak icin ilk gün cok zor gecti dogal olarak sonrasında hic bi sorun yasamadık bardak falan kapatmamızıda söylemedi doktorumuz sadece bir numara büyük bez kullandık yapısma falanda olmadı