Arkadaşlar merhaba cevap verirseniz sevinirim
Bebeğim 22 aylık ama sürekli aramızda yatıyor sabahları eşimle felç gibi uyanıyoruz resmen yatağına nasıl alıştırabilirim acaba yatağını mı sevmiyor yatağa yaptırıyorum saniyesinde uyanıyor elele park yatak kullanıyoruz yatağını falan mı değiştirmeliyim sizler nasıl yatak kullanıyorsunuz ilk bebeğim lütfen yardımcı olun