Kreş yaşı çocuktan çocuğa aileden aileye maddi durumlar vs değişiyor kimi anneler çalışıyo mecburen biraz daha erkn kreşe veriyor bazı anneler çocuğun gelişimine katkıda bulunsun diye(yemk yeme,konuşma,tuvalet,uyku,sosyal etkinlik gibi) kreşe veriyor nacizane fikrim; çalışmayan anneler için özellikle;
0-3 yaş kesinlikle evde anneyle olması gerekiyor( anne çalışıyosa annane-babanne ile evde kendi güvenli yaşamında)
3 buçuk yaşında tuvalet alışkanlığı da vwrilmiş oluyo genelde yani bezi bırakmış bir şekilde hazır oluyo
3 buçuk yaş oyun grubu için ideal👌
4 buçuk-5 buçuk arası kreş
5 buçuk 6 buçuk arası ise ana okulu
Sonrası zaten ilkokul😊
Bana katılmayanlar olabilir başta da dediğim gibi her aile yaşantısı farklıdır ben kendi fikrimi paylaşmak istedim😊 bu arada ben çalışmıyorum eğer çalışsaydım en az 3 buçuk yaşına kadar evde annemden yada bir yardımcı destekli giderdim çünkü 3 yaş altı daha konuşup kendi analtamıyo bezli oluyo henüz bebek oluyo yani🥹