Hanımlar merhaba. 13 Haziranda gebelik belirtileri ve 13 gün gecikme ile doktora başvurdum. Bana gebelik değil kist olduğu söylendi. Fakat adet kanaması ile kendiliğinden gideceğini de belirtti doktor. Sonraki aylar 3-5 gün gecikme ile adet oldum. Fakat en son ki Sat günüm 3 Ekim. 3 ekimde muayene de olmuştum. Tek tarafta kist var denildi. Yine kendiliğinden gider denildi. O günden beri de adet olmadım. Adetim geciktiğinde yani 4-5 kasımda kan verdim negatifti. Doktorun Vajinal muayenesinde de bana pcos olduğum söyledi. O günden sonra da hiç gebelik testi vs yapmadım. Bir kaç gündür baş dönmesi kusma ve halsizilik hissedince erken gebelik testi yaptım ve pozitif gördüm. Yani 16. Gün gecikme sonunda gördüm böyle bir şey mümkün mü ? Yoksa pcos bu tarz erken gebelik testlerinde pozitif veriyor mu. ?