balbyrk elffssare tefal kazanlı ütüm var. Maşallah diyeyim çok memnunum. Kendi kendine Kireç temizlemesi ütüleme kolaylığı falan çok iyi
eddm elffssare Philips azur ,eğer almayı falan düşünüyorsan kesinlik kazanlı olanlardan al ,ben almadım çok yer kaplıyor diye pişmanım , abimler aldı insanın hep ütü yapası geliyor asla yormuyor.