Arkadaşlae bu yaz malesef tatil yapamadık bebeğim küçüktü vs. Eşimle şuan 2 3 günlük kaçamak bir tatil yapmak istiyoruz 10 aylık bir bebeğim de var. Nereye gidilir bu mevsimde fikirlerinizi alabilirim. Daha önce kapadokya bolu yedigöller gölcük milli park vs oralara gittik. Şimdi acaba tekrar kapadokya mı yoksa kazdağları mı yapsak dedik gidenler var mı?