nursiii ben görmüştüm kırkım çıkmıştı hatta sonrasında gördüm zaten hiç yalnızda kalmadım 3.5 ay boyunca da ama dua okudum okuttum birde iğnesiz gezmedim yakamda veya yastığımda hep iğne vardı birde ekmek veya su koyuyorlardı özellikle akşamları dışarı çıktığım zaman