baby_3004 Helloo kizimin saçlarını uzatio gurlestirmek istiyorum bebekken hepsini döktü sonradan çıkmaya basladi ama çok sık deil ge de uzasın istiyorum ecowell kullanıyorum ama içine Badem yağı vs damlatsam sonuç alirmiyim deneyen anneler varmi 18 aylık
Eftelya111 baby_3004 kozmik bakım var instagramda orada saç kesim günleri var gür ve etken uzaması için bi bakın istetseniz
suheyla92 baby_3004 biberiye suyu cok duydum fısfıs seklinde kullanılabilir ama bebekte olur mu bilmiyorum bir arastirin isterseniz 🌸
hdkflfl 3 buçuk aylık oğlum var ana saçı dökülüyordu bende makinayla kestim ilk zamanlar hindistan cevizi yagı sürdüm tahriş olmasın diye şimdi hergün tatlı badem yağı kullanıyorum
baby_3004 hdkflfl bende tatlı Badem yağını sampuanina katıp kullansam etki görürüm diye dusundum kararsız kaldım direk saçına sürmedm
suheyla92 hdkflfl 3 ayda sac dokulmesi cok normal sonra geri çıkıyor her gun yag sürmeyin bence daha cok kucuk
hdkflfl baby_3004 şampuanı bende düşündüm ama vücuduna da şampuan sürdüğüm için tüylenme yapar diye yapmadım
ymrayse baby_3004 benim kızımda 18 aylik saçını kesmiştim simdi saçına biberiye yagi kullanıyorum birde karanfil suyu etkisi oluyo