selinkumsal10 Fanatik bir babası var 🤭 Kızıma Fenerbahçe forması almak istiyorum ama daha çok küçük olduğu için de o kadar cüzi fiyatlar vermek istemiyorum. Sizce orjinal ama eski sezon forması mı , yoksa orjinal olmayan sahte çakma yeni sezon forması mı
monica50 selinkumsal10 ben olsam orjinal eski sezon alırdım zaten büyüyecek yeni aldığın da kısa süreli kullanılacak en azından saklayacağı kaliteli bir şey olsun
kabakcekirdegi selinkumsal10 Hayır orijinal olsun mutlaka bizde öyle aldık evet doğru düzgün hiç giyemedi ama onu çok güzel saklıyorum o ilk forması 💛💙