Herkese merhaba. Bebeğim 3 ay 6 günlük. Doğduğu günden beri uyku problemi yaşıyoruz. Sürekli ağlıyor, uykuya zor geçiyor. Gece 2-3 e kadar sallamak zorunda kalıyorum. Gündüz uykuları da 30-45 dakika. Çok yoğun uyku problemi çekiğimiz için mecburen ayakta sallıyorum ve bıraktığım gibi uyanıyor. Benimle aynı durumu yaşayan var mı? Çözüm önerileriniz neler?