2,5 yaş 2 yaş sendromunun zirvesi ondan sonra zamanla düzeliyor 3,5 yaştan sonra baya Baya düzeldi benim oğlum ki aşırı inat mızmız çok zorlayan bi çocuktu zamanla kolaylaşan yönleri de olacak zorlaşan yönleri de ne zaman beklentiyi keserseniz o zaman işler düzeliyor :)