Bu arada şuna değinmek istiyorum bebek düz zemine koyunca orayı istemiyorsa önce puset tarzı içi eğimli bir şeyde uyutmak anne karnı benzeri old.için kolaylık.Bir de atak dönemleri haricen aslında bebek eğer desteğe alışma da az ise çabuk dalması beklenir .Karnı tok ise hele ki kendi başına bile uyuyabilir . Gazını da olabildiğince gidermeye çalış.Destekle uyku cidden çok kötü senin tenine ,emziğe ona buna alıştı derken olan uykulara oluyor